میلان استودیو

چه نکاتی باید در پیامک های تبلیغاتی رعایت شوند؟

پیامک مارکتینگ میلان استودیو

سلام و عرض ادب
امروز در خدمتتون هستیم واسه آموزش های دیجیتال مارکتینگ میلان استودیو
در این سری از آموزشها می خواهم به شما یاد بدم که چطور از طریق پنل پیامکی مناسب بیشترین بازدهی در فروشهای اینترنتی خود داشته باشید سعی کنید در ابتدا راه اندازی کسب و کار خود پنل پیامکی مناسب کسب و کار را انتخاب کنید و از شرکتهای معتبر ارائه دهنده پنل های پیامکی معتبرترین سرویس پیامکی را خرید کنید اگر سال کسب و کار آنلاین هستید و صاحب وب هستید حتماً پنل پیامکی را عضویت و خرید روی وب سایت خود فعال از شماره های سوخته و غیر فعال شما در بازه مشخص و طولانی مدت کاسته شود
دقت کنید برای کسب بیشترین بازده در همکاری مخاطبان سایت با عضویت در خبرنامه باید همیشه پیشنهادات وسوسه برانگیز در خبرنامه خود داشته باشید برای مثال با عضویت در سایت ما ۵ هزار تومان هدیه بگیرید این نمونه ای از یک پیام تبلیغاتی برای تشویق کاربران به عضویت در سایت و ثبت شماره موبایل شان در دایرکتوری کسب و کار شما می باشد و یا با ثبت شماره همراه خود در خبرنامه ما تا ۵۰ درصد خریدهای خود تخفیف بگیرید و از تخفیف های ما اولین نفر با خبر باشید
با داشتن تعداد زیادی از مخاطبینی که در خبرنامه شما هستند می تواند یک جامعه آماری مناسب مخاطبان داشته باشید که علاقه‌مند به کسب و کار شما هستند و پیگیر اخبار و تخفیفات شما خواهد بود
بنابر عضویت کاربران شما در سایت به مرحله دوم پیامک مارکتینگ کاربر عضو سایت شما شده ده و شماره همراه خود را جهت دریافت پیامک های مربوطه از شما ثبت کرده است در این مرحله شما با برنامه ریزی های مناسب در بازه های مشخص شروع به ارسال پیامک های تخفیف و پیشنهادات جذاب اما حواس تان باشد به مخاطبان شما از تعداد پیامک های شما کاسه صبرشان لبریز نشود
برای اینکه برنامه ریزی مناسبی روی شماره تلفن های ثبت شده و مخاطبان نداشته باشید سعی کنید در بازه مخصوصی به تعداد مشخصی از افراد و جامعه هدف مشخصی پیامک‌های مرتبط را ارسال نمایید برای ارسال از هزار نفر که در خبرنامه شما عضو هستند سعی کنید روزانه فقط به ۱۰۰ نفر پیامک دهید بدین ترتیب می‌توانید اطلاعات دریافتی از جامعه آماری های ۱۰۰ نفره خود را جمع آوری کنید و در بازی های بعدی آنها را سرلوحه کار خود قرار دهید
خیلی از صاحبان کسب و کار از ما می پرسند بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است
بهترین زمان ارسال پیامک ۴۸ سال قبل از رویداد ایا بلافاصله بعد از ثبت نام و یا بلافاصله بعد از خرید جهت ارسال کد تخفیف خریدهای بعدی همچنین بهترین زمان ارسال پیامک ۱۸ ساعت تا پایان رویداد مربوطه باشد
البته این زمان کاملا تغییر بوده و بسته به نوع کسب و کار متفاوت می‌باشد برای مثال هتل‌ها و رستوران ها بناب رویداد های مربوطه باید هفته قبل پیامک‌های رویداد را ارسال نمایند این کاملا وابسته به کسب و کار شما
به انتهای مقاله هم رسیدیم و مرجع مقاله های رایگان و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ به صورت ۱۰۰% رایگان به شما کمک کنیم تا کسب و کار پر رونقی داشته باشید با ما همراه باشید در آموزش های بعدی

بادوستان خوداشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp

آخرین مطالب

ثبت ديدگاه