میلان استودیو

با این نکات فروش پیامکی رو 100 برابر کن

پیامک کمارکتینگ-میلان استودیو

خوب سلام دوستان امروز در خدمتتون هستیم با بررسی پیامک مارکتینگ در زمینه دیجیتال مارکتینگ
علی رغم رشد روز افزون شبکه های مجازی نظیر فیسبوک اینستاگرام توییتر و سایر شبکه های اجتماعی قسمت مهمی از دیجیتال مارکتینگ شامل میشه میشه گفت پیامک مارکتینگ هنوز جزو قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستش با نگاه کلی به آمارهای جهانی مربوط به پیامک مارکتینگ میشه فهمید که از این ابزار قدرتمند و وابسته به تلفن همراه نباید چشم پوشی کرد جالبه که بدونید طبق آمار ۹۲ درصد پیامک های دریافتی نهایتاً بعد از حدود ۵ دقیقه خوانده می‌شوند و یا پیامک هایی که شامل تخفیف هستند در حدود ۲۷ درصد نرخ تبدیل دارند یعنی ساده تر بگم از هر ۱۰۰ نفر که پیامک شما را بخوانند ۲۷ نفر قطعاً از کد تخفیف شما استفاده میکند و این جایی ارزشش بیشتر میشه که باز هم طبق استناد به آمارهای جهانی بررسی تلفن همراه در طول روز توسط یک شخص بالغ حدود ۱۷۰ بار است اما نکته قابل تحمل دیگه همیشه قطعاً روی آن مانور لازم را داد این هستش که ۱۰۰ درصد افراد بالغ که داره تلفن همراه هستند از پیامک استفاده می کنند بررسی یکی از فروشگاه اینترنتی مطرح شده بود و حاصل این بررسی را در سایت خود منتشر کرده بود نشان می دهد ۶۵ درصد مشتریان شما علاقه مند به دریافت پیشنهادات شما به صورت پیامکی هستند پس با این محتوا به سراغ بازاریابی پیامکی می رویم
قبل از از شروع بازاریابی پیامکی حتماً باید حواستون باشه چه نوع پنل انتخاب می کنید پنل های پیامکی امروزه امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار میدهند و بسته به نوع این امکانات هزینه های متغیر شامل هزینه سالیانه پنل پیامکی و هزینه شارژ پنل به شما تحمیل می شود سری دوم پنل هایی که در حال جا باز کردن در بین پنل های پیامکی هستند پنل های پیامکی رایگان است این پنل های پیامکی امکانات حرفه ای و کاملی دارند و دقیقاً با پنل های پیامکی که شامل شارژ سالیانه و هزینه پیامک هستند اما تفاوت این دو پنل در هزینه ارسال پیامک می باشد هزینه ارسال پیامک های ارسال شده از پنل های سالیانه دارای هزینه کمتری می باشد بر حسب نیاز شما انتخاب شماست که از چه پیامکی استفاده کنیم اما حالا میریم بررسی کنید که یک پنل خوب چه امکاناتی باید داشته باشد
امکانات کامل یک پنل پیامکی باید تمام امکاناتی که مورد نیاز یک بازاریاب پیامک می باشد را دارا باشد
بانک شماره تلفن قدرتمند
امروز پنل های پیامکی دارای بانک شماره های قدرتمندی از اصناف و مشاغل مرتبط و کسب و کار ها همچنین تفکیک جنسیت و سن و منطقه جغرافیایی را دار می باشد که هرچقدر این بانک پیامکی شماره های فعال بیشتری داشته باشد مسلماً از پنل های معتبر خواهد بود
هزینه برگشتی
هر پیامکی شامل پیامک ارسال شده و پیامک عدم ارسال در واقع پیامک های عدم ارسال برحسب شرایط تلفن همراه مخاطب شما پیامک هایی هستند که از طریق پنل ارسال نشدند این پیامک ها معمولاً هزینه برای سامانه های پیامکی ندارد و سامانه پیامکی که معتبر و مرتبط با کسب و کار خود فعالیت می کند باید هزینه پیامک های ارسال نشده را به حساب کاربری مشتری باز گردد جالب است بدانید برخی از پنل های پیامکی قیمت های خیلی پایین تر است حتی مخابرات در سایت خود درج می کند و مخاطب خیلی شاد و خوشحال اقدام به استفاده از این پنل را میکند مشکل این پنل ها در جایی مشخص می شود که هزینه پیامک های ارسال نشده به حساب مشتری باز نمی گردد و حداقل از هر هزار پیامک حدود ۳۰۰ پیامک ارسال نخواهد شد
تکرار
در هر بانک شماره ای که توسط خود مشتری جمع آوری می شود امکان وجود شماره تکراری در حدود ۱۰۰ درصد است در واقع این اشتباه برای هر کسب و کار ممکن است رخ دهد که در بین پیامک مشتریان خود شماره های تکراری داشته باشد پنل های پیامکی موظف هستند در زمان ارسال پیامک شماره تکراری را حذف کنم تا هزینه سنگینی به مشتری تحمیل نشود
محدودیت
محدودیت تعداد کاراکترهای زبان فارسی در پیامک ها حدود ۷۰ کاراکتر می باشد در صورتی که پیامک فارسی شما از ۷۰ کاراکتر بیشتر باشد در قالب دو پیامک برای مخاطب ارسال میشود یعنی خیلی ساده تر می توان گفت که یک پیامک برای مشتری ارسال می شود و هزینه دو پیامک از حساب شما کسر می شود پنل پیامکی معتبر و خاص باید به مشتری اطلاع رسانی کند که پیامک ارسالی شما شامل کسر هزینه دو پیامک است و علت این هزینه افزایش تعداد کاراکتر های شما از ۷۰ کاراکتر است


کاراکتر چیست.
به هرکدام از حروف فارسی یک کاراکتر می کند مثلاً علی شامل ۳ کاراکتر است دقت کنید که فاصله بین حروف و کلمات شامل یک کاراته منصوب میشود برای مثال علی رفت شامل کاراکترهای ع ل ی فاصله ر ف ت و مجموع این کاراکترها هفت کاراکتر می باشد.
بعد از بررسی این امکانات به سراغ بازاریابی پیامکی می رود دو نوع بازاریابی پیامکی داریم گزینشی و اشتراکی در بازاریابی گزینشی شما با استفاده از بانک های شماره پیامک خود را به جامعه آماری بزرگ ارسال می کنید اما نمی توانید مطمئن باشید که مخاطبان از محصول شما استفاده می کنند یا خر در بازاریابی اشتراکی شما مجموعه شماره تلفن های همراهی که عضو خبرنامه شما شدن پیامک ارسال میکنه و قطعاً بیشترین بازده و سود در بازاریابی اشتراکی می باشد
حالا اگر روی متن پیامک تمرکز کنیم یک مثال پیامک می تواند جزو یکی از دسته بندی های زیر باشد پیامک های صرفه جویی برای مثال ۳۰ درصد تخفیف بیشتر با استفاده از کد تخفیف
پیامک های ترغیب به خرید بیشتر برای مثال با استفاده از کد تخفیف زیر به جای ۷۰ تومان ۸۰ هزار تومان خرید کنید
پیامک های ترغیب به خرید دوم
برای مثال با کد تخفیف در خرید دوم خود ۱۰ تومان تخفیف بگیرید
پیامک های هدیه برای مثال با خرید دو کفش ببرید
اما جایی این نوع بازاریابی بیشترین پاسخ دهی را برای شما خواهد داشت که ترکیبی از چند نوع شرط مختلف باشد
برای مثال با این کد تخفیف ۳۰% تخفیف بگیرید و برای خرید های دوم ۳۲% تخفیف بگیرید.
استفاده از قید زمان در پیامک ها باعث تغییر بیشتر مخاطبین به استفاده از کد تخفیف میشود برای مثال این کد تخفیف فقط تا ۱۲ امشب اعتبار دارد
تا اینجای کار متوجه شدیم یک پنل پیامکی خوب چه امکاناتی باید داشته باشد و از چه طریقی باید بتوانیم در قلب مخاطب نفوذ کنیم و محصول مورد نظر خود را به فروش برسانیم در قسمت بعدی از این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه از خطوط خدماتی استفاده کنید و چگونه از سد لیست سیاه مخاطبین عبور کنید همچنین بهترین زمان ارسال پیامک و بیشترین نرخ بازدهی مربوط به چه از روز می باشد.

بادوستان خوداشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp

آخرین مطالب

ثبت ديدگاه